Het eerste weekend - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu Het eerste weekend - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu

Het eerste weekend

Blijf op de hoogte en volg Esmée

02 September 2012 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Zo, het eerste weekend zit er op. Het weer was helaas wisselvallig, warm en frisjes, bewolkt en zonnig.

Zaterdagochtend hebben we eerst maar even het huis opgefrist. Dat bleek hard nodig te zijn nadat we er een doekje door hadden gehaald, wat was het zacht uitgedrukt vies... In de middag zijn we gezellig met een groep Nederlandse studenten naar Benidorm geweest! Een rondje gelopen, winkeltjes bekeken, en naar het uitkijkpunt geweest, dat was erg mooi!! Op de terug weg naar de bus toch nog een camera op de kop kunnen tikken, ik had mn oude gesloopt.. Dom dom dom! Rond een uur of 6/7 waren we weer terug in het appartement en hebben we lekker een pizza'tje gegeten. Gertrude en ik waren gezellige saaie huismussen en Janine ging stappen, Gertrude en ik hadden er niet zoveel zin in..

Zondag was een saaie dag.. Niets gedaan, uitgerust noemen ze dat, maar ik was toch aardig moe..

Het was de bedoeling dat deze blog gister (zondag) al op waarbenjij.nu had moeten staan maar ik was het helemaal vergeten! Vanavond maak ik nog een verslag van mn stage dag van vandaag!

Liefs
Xxxxx

  • 03 September 2012 - 18:28

    Lia:

    Ach een daagje later maakt niet uit, je wordt al aardig Spaans ;)

  • 03 September 2012 - 23:00

    Zoes:

    Haha! Als ik bij jullie blijf slapen wil ik ook wel een keer poetsen hoor. ;)
    Slaap lekker en veel plezier weer morgen!

  • 04 September 2012 - 09:53

    Marjolein:

    Heeeeyyy lieve Esmee!!

    Wat een verhalen zeg! Klinkt leuk, interessant! Fijn dat je nu echt verpleegtechnische handelingen kan gaan doen, is toch veeeeel leuker dan alleen maar wassen enzo....
    Inmiddels al wat gewend aan het Spaans??
    Ik ben by the way afgelopen zondagavond ook bijna van m'n stokkie gegaan hoor....(erg he??). Wij hebben mw. met ernstige brandwonden, en aan 1 arm zag het er niet zo goed uit, plastisch chirurg kwam kijken en gaat de wond uitgebreid bekijken en er levendig bij vertellen....Had wel avond gegeten, maar de rest van de dienst niet aan toegekomen. Ik kreeg het warm! T zweet brak me uit, begon te trillen..haha. Ik coll. geroepen om mij af te lossen en ik ben snel in verpleegpost gaan zitten, hoofd naar beneden en wat gegeten/gedronken. Ach, het leven van een verpleegkundige is gewoon KEIhard werken! En daarbij vergeet je soms voor jezelf te zorgen. Maar goed ontbijten is het beste begin van de dag, als er dan wat gebeurt heb je in elk geval een bodem waarop je kunt ff vooruit kan!
    Is het weer al beter?? Je kan beter hier zitten! Hier is het heeeeeerlijk!! Lotte is nu naar school, Leah op kinderdagverblijf, ik onverwachts vrij. Heerlijk! Straks komen er mensen de kamer en-suite kasten plaatsen, ben benieuwd hoe het eruit ziet!!
    Als ik nou met de kerstvakantie weinig hoef te werken en ik win 10.000 euro, dan komen Lotte en ik ook ff bij je langs. Dat eerste is wel mogelijk, dat tweede ......ik koop wel een lot dus wie weet, en dan komt dat derde helemaal goed!
    Ben benieuwd naar je verhalen deze week!!!
    Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, l'Alfàs del Pi

Esmée

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 30181

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Benidorm

Landen bezocht: