Een super weekend! - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu Een super weekend! - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu

Een super weekend!

Blijf op de hoogte en volg Esmée

16 September 2012 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Een heerlijk weekend achter de rug in Benidorm!

15-09-2012
Gister de ochtend begonnen met wat wassen en opruimen (zoals altijd). Daarna samen met Gertrude naar Centro Commercial La Marina geweest. Een héél groot overdekt winkelcentrum, en ze verkopen er alles en vooral veel, heel veel schoenen! De weg er naar toe was erg mooi, we hebben ruim een uur in de bus gezeten maar het uitzicht was super mooi dus we hebben ons niet verveeld hoor! Eenmaal aangekomen winkel in, winkel uit, lekker geshopt! Een rokje, een jurkje en shirtjes, ik heb mijn geld goed uit kunnen geven in iedergeval.

Na het winkelen naar huis gegaan en hebben we met z'n drieen gekookt, macaroni met smac, lekker vakantie eten haha!

In de avond hebben we eerst gezellig met z'n drieen bank gehangen en daarna rond 11 uur naar 'Robins Nest' gegaan. Een nederlands restaurantje/cafe'tje met heel aardig personeel. Een aantal van de andere studenten waren er ook, erg gezellig! Gertrude en ik besloten om ook eens mee te gaan stappen in Benidorm. Tja, wat moet ik er van zeggen, ik zal niet zeggen dat ik het nooit meer zou doen maar vreemd was het wel. Wat hing er een vreemde lucht in die straat... Na ruim ander half uur hadden Gertrude en ik het wel weer gezien en hebben we de taxi terug naar huis gepakt. Rond half 3 waren we thuis en zijn we lekker gaan slapen! Heerlijk.

16-09-12
Vandaag samen met Gertrude, Janine en Margreet naar Mundomar in Benidorm geweest. Met de bus er naar toe gegaan. Die zat erg vol.. Gelukkig was het voor ons een kort ritje dus waren we snel weer uit de té drukke bus. Eenmaal uitgestapt ongeveer 10 minuten naar boven gelopen, de dierentuin bevind zich boven op een berg, erg mooi! Het is een dierentuin met tropische dieren, dolfijnen, zeeleeuwen, zeehonden, uilen, papegaaien, apen, tucans, vleermuizen en stokstaartjes. Met een dolfijn en een zeeleeuw op de foto geweest. Om met de dolfijn op de foto te gaan moesten we onze handen wassen, onze slippers uit en onze voeten schoonmaken. Daarna was het zitten naast de dolfijn 'klik' en weer gaan. Achter mekaar ging dat door.

Daarna richting de Peter Parrot show gegaan, over die show maak ik niet te veel woorden aan vuil haha! Die show sloeg eigenlijk nergens op. We zijn ook nog naar de zeehonden/zeeleeuwen show geweest, samen met Janine ben ik op de foto gegaan met een zeeleeuw, GROOT dat ie was toen die aan kwam huppen. Ik durfde eigenlijk niet meer alleen met 'm op de foto dus ben ik samen met Janine gegaan. De show zelf was niet heel bijzonder maar wat die beesten konden was wel erg knap!

Het was een heel leuk weekend! Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Morgen begint de derde stageweek alweer, wat gaat het hard! Deze week hoef ik lekker maar 4 dagen te werken, genieten dus. Ik hoop dat het wat drukker word dan de afgelopen week. Heb het in iedergeval aan gegeven aan het hoofd van de verpleegkundige, en die gaat er opletten of ik mij niet verveel. Het gaat over twee weken ongeveer drukker worden, dan komen alle 'benidorm bastards' naar Benidorm, en dan schijn ik me dus totaal niet meer te vervelen.

Heel erg bedankt voor de kaarten die ik ontvang en de lieve en leuke reacties, erg leuk!

Liefs,
Esmée

  • 17 September 2012 - 10:35

    Papa En Mama:

    Hola!
    Wat klinkt dat allemaal leuk zeg! Het lijkt zo ook wel een beetje op vakantie!
    Toppie!

  • 17 September 2012 - 11:25

    Janny Coster:

    Buenos Dia,
    Klinkt allemaal erg gezellig. Genoeg te zien en te doen. En ja.. aan schoenenwinkels geen tekort in Spanje. Shoppen is ook geen straf, zo te lezen. Leuk dat het allemaal goed gaat en dat je het zo naar je zin hebt.
    Groetjes, Janny

  • 17 September 2012 - 19:57

    Jannie En Gerrit:

    Hoi hoi,

    Klinkt leuk allemaal! Het lijkt inderdaad wel een beetje op vakantie zo tussen de bedrijven door.
    Leuke/mooie foto's ook. Succes met alles!
    Groetjes van ons

  • 17 September 2012 - 21:30

    Zoes:

    Super leuk! We komen nog tijd te kort in de week dat wij er zijn! Schiet ook al op he! Heb er zin in! Kus!

  • 18 September 2012 - 15:57

    Oma Willie:

    Hoi Esmée,

    Ik heb net je verhalen weer gelezen en de foto's gezien. Hartstikke leuk dat ik dat zo kan volgen.
    Je doet het best goed, want al dat prikken is best moeilijk!
    Vanmiddag ben ik met je moeder naar winkelcentrum Walburg geweest. Ik had niks nodig, maar toch wat gekocht!
    Er is een kaart onderweg en volgende week hoop ik er weer één te sturen.

    Groetjes,
    oma

  • 20 September 2012 - 18:57

    Annelies:

    Hoi Esmee
    Je boft wel hè met zo'n stage.
    Je hebt groot gelijk dat je erop uit gaat, straks ook makkelijk om reisleider voor je ouders en zus te zijn.
    Geniet van deze tijd en doe een leuke dingen.
    Gr. Van ons allen
    Annelies en Wim


  • 25 September 2012 - 20:08

    Marjolein:

    Hey lieverd!!

    En, afgelopen week ook overleefd? Dus vanaf volgende week moet je aan de bak! Ben benieuwd, kun je misschien weer veel Nederlands praten tegen alle 'overwinteraars'.

    Hier is inmiddels de herfst los gebarsten! 'K fiets me het zweet op de rug, al die ritjes naar school (brengen, halen, brengen en halen) met al die wind! Maar goed.....

    Ik heb weer een lot gekocht, dus wie weet, als ik die 10.000 euro win kom ik nog naar je toe!
    Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, l'Alfàs del Pi

Esmée

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 30176

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Benidorm

Landen bezocht: