Aangekomen! - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Esmée

28 Augustus 2012 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Vanmorgen om uit eindelijk om 07.25 ongeveer vertrokken vanaf Rotterdam airport! Wat zag ik er tegen op, maar ik ben trots op mezel, dat dit allemaal goed is gegaan.

We werden vanaf het vliegveld opgehaald door de stage organisatie Estudiantes Costa Blanca. Vanaf alicante zijn we meteen doorgereden naar Benidorm om een nie-nummer aan te vragen (dit is een soort werkvergunning). We hebben wel ruim een uur in de hitte gestaan, ik met mijn spijkerbroek aan, heel fijn!

Rond 1 uur waren we in ons appartement! Mooi, ruim maar ook erg warm binnen. Er is helaas geen airco maar wel screens die lekker dicht kunnen. Na een introductie gesprek over de regeltjes, de uitstapjes die je kunt maken etc. zijn we 'losgelaten'. Op naar ons grote avontuur!

Meteen onze koffers uit gepakt (in de hitte) en daarna wat boodschappen gedaan en wat spulletjes voor het huis gekocht! Vanmiddag niet zoveel gedaan, de reis was toch vermoeiend, zo vroeg en de spanning die ik had maken me moe.

Volgende week komt er internet in ons appartement als het goed is! Nu stil in een café te internetten, wel gratis haha!

Tot de volgende blog!

Liefs
Esmée

• 28 Augustus 2012 - 20:35

Papa En Mama:

Hola!!

We zijn trots op je!! Super gedaan. En nu lekker de buurt verkennen. We kijken uit naar de 1e foto's!
    Veel plezier.
    Dikke kus

• 28 Augustus 2012 - 20:44

Ingeborg:

Lieve Esmee,

Je mag zeker trots op je zelf zijn!!! Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. De komende dagen zullen vast wennen zijn, maar het weer zit in ieder geval mee (en de komende maanden ook vast wel!). Geniet van alles!!!

Liefs,

Ingeborg

• 28 Augustus 2012 - 21:05

Zoes:

Ik ben ook trots op jou!! Leuk dat we even konden bellen net! Geniet er van en ik denk aan je. Kus!

• 28 Augustus 2012 - 21:06

Lia:

Helemaal super, jullie redden het wel met elkaar!!

Vergeet niet om vooral heel veel te genieten van deze tijd, zodat je later aan je kleinkinderen kunt vertellen hoe stoer je was!

• 28 Augustus 2012 - 21:51

Jannie En Gerrit:

Hoi hoi,

Fijn dat de reis zo goed is gegaan! Geniet nog maar een paar dagen van de vrije tijd en het mooie weer, voordat je aan het werk gaat.

Groetjes Jannie en Gerrit

• 29 Augustus 2012 - 06:35

Judith En Karel:

heel mooi dat het allemaal goed is gegaan!!. heel veel plezier en geniet er van.

liefs judith en karel

• 29 Augustus 2012 - 20:20

Marjolein:

Wij zijn ook trots op je!!!! Voorlopig hoef je niet meer te vliegen....
    Op naar het grote avontuur! Eerst settelen, je draai vinden, je zusterpakjes niet te warm wassen.... Veel plezier!! En leerse.....(hoort erbij).

Liefs!!
    Raymond, Lotte, Leah en Marjolein