Weekendje Marc - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu Weekendje Marc - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van Esmée Zelfde - WaarBenJij.nu

Weekendje Marc

Blijf op de hoogte en volg Esmée

29 December 2012 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Holaaaaaaa,

Op zaterdag 15 December kwam Marc, onze trajectbegeleider van school langs om onze stages, ons huis en natuurlijk om ons te bezoeken.

Hij landde op zaterdag ochtend om half 11 en hadden met hem om 2 uur afgesproken bij zijn hotel. We zijn met de taxi naar Benidorm gegaan (daar was zijn hotel) omdat wij niet precies wisten waar het hotel was. Daar ontmoette we hem, dat was best wel gek hoor. Is ineens je docent in Spanje! We zijn met hem naar de boulevard van Benidorm gelopen, ondertussen een beetje gebabbeld en waar hij ons meteen vertelde dat hij Benidorm toch echt heel lelijk vind! Tja, daar moet ik hem gelijk in geven, Benidorm is géén mooie stad.
We zijn met z'n vieren naar een restaurantje aan de boulevard gelopen, Pinocchio, daar hebben we wat gedronken en gezellig gepraat. Ook heeft hij ons daar verteld wat onze nieuwe stageplek is vanaf februari. Op 2 februari ben ik terug in Nederland en vanaf 6 februari ga ik stage lopen bij Yulius in Sliedrecht, meteen aan de bak weer! We konden kiezen, of de eerste 10 weken vrij (alleen school) of de eerste 10 weken meteen weer stage. Ik heb er maar voor gekozen om de eerste 10 weken stage te lopen, dan ben ik er meteen weer vanaf.

Daarna zijn we naar het ziekenhuis gegaan van Gertrude en mij, we hebben hem daar de afdeling van Gertrude, mijn vorige afdeling en de Spoedeisende-hulp laten zien. Ook heeft Marc nog met een collega van Spoed gesproken, zij was erg tevreden over mij. Ze vertelde Marc dat ik in het team werkte als 1 van hun. Erg leuk om te horen natuurlijk!! Nadat we het HCB hadden laten zien zijn we naar het ziekenhuis van Janine gegaan, ze heeft daar haar vorige afdeling laten zien en de afdeling waar zij nu stage loopt, ook de Spoedeisende-hulp. Ik kon meteen het verschil zien van de ziekenhuizen. Toen we alles hadden laten zien zijn we in Benidorm gaan eten bij Dukes of Wellington. Dat was opzich wel lekker, maar wel simpel. Na het eten is Marc naar zijn hotel gegaan, hij was er in de ochtend al vroeg uit omdat hij vroeg moest vliegen. Gertrude, Janine en ik zijn nog even in Benidorm gebleven maar zijn al snel weer richting huis gegaan. Daar hebben we nog wat gedronken en ook lekker naar bed gegaan. De volgende dag moesten we er namelijk vroeg uit omdat we met Laura, Eef en Marc hadden afgesproken om half 11 in Benidorm.

We zaten om 10 uur al in de bus, en waren veels te vroeg in Benidorm, tja, we zijn en blijven Nederlanders! Om half 11 kwam Marc aanlopen, en rond kwart voor 11 kwamen ook Laura en Eef, we hebben gezellig met z'n alle zitten kletsen en het 1 en ander besproken. Rond kwart over 12 gingen Laura en Eef weer weg. Laura haar vader was een weekendje in Spanje dus zij gingen er weer vandoor. Wij hebben met Marc in dat restaurantje geluncht en zijn daarna het oude gedeelte van Benidorm in gegaan. We hebben hem het Balcon del Mediterraneo laten zien en we zijn naar het duivenplein geweest. Volgens mij vond Marc het allemaal wel leuk om te zien. Nadat we dit allemaal gezien en gedaan hadden zijn we naar ons appartement gegaan, dat moest hij immers ook nog bewonderen. Hij vond dat we een leuk appartement hadden en dat het in een rustig dorpje lag. Rond half 5 zijn we met de bus naar Albir gegaan om daar bij Coco Loco wat te gaan eten.

Het was een erg gezellig weekend, een weekend om positief op terug te kijken.

Liefs,
Esmée

  • 29 December 2012 - 18:58

    Pa En Ma:

    Hola!
    Jullie hebben het nu druk, maar straks ook geen tijd om bij te komen... hup gelijk doorgaan!
    Was erg positief dit bezoek.
    Die foto met die duif op je schouder vinden we toch zó leuk!

    Dikke kus.

  • 30 December 2012 - 23:14

    Zoes:

    Deze blog had ik nog helemaal niet gelezen! Maar toch wist ik het meeste al haha. Je krijgt het inderdaad naar druk als je straks thuis bent! X

  • 01 Januari 2013 - 12:47

    Gerrit En Jannie:

    Hoi,
    Het lijkt De Dam wel in Amsterdam, met al die duiven. Maar de duiven in Amsterdam zijn niet wit geloof ik.
    Mooie foto met die duif op je schouder.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, l'Alfàs del Pi

Esmée

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 753
Totaal aantal bezoekers 30162

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Benidorm

Landen bezocht: